sâmbătă, 28 iulie 2007

O saptamana mirifica pentru Florin...

Bun! Totul a inceput cu? E hilar, am pierdut telefonul, unde? in taxi :(, si cum toti taximetristii sunt la fel bineinteles ca nu a recunoscut ca telefonul meu e la el! Si asa am ramas fara telefon. Bine macar ca cei de la Vodafone au avut bunavointa sa-mi dea abonamentul inapoi :)
Dar cum tot raul duce spre bine, m-am apucat de scoala de soferi, toate bune si frumoase pana ieri, cand am avut prima zi de condus, si cum nu am pus in viata mea mana pe un volan s-a gandit instructorul ca ar fi cazul sa conduc in trafic, bineinteles in cele mai aglomerate parti ale orasului. Totusi am ajuns cu masina a acasa, intreg si fara accidente, ba chiar a inceput sa-mi placa.
Sa vedem cum o sa fie in continuare :D

Niciun comentariu:

Etichete