duminică, 2 septembrie 2007

A trecut o luna plina :)

Ce mult timp a trecut de cand nu am mai scris nimic...hmm...e timpul sa recapitulam nu?
1. Dupa cum bine stiti Florin a facut scoala de soferi...ei bine a si luat permisul, din prima, cu 24 sala...si orasul cu emotii :) (sunt foarte mandra de el!)
2. Eu ma pregateam sa incep practica intr-o agentie de turism, dar un telefon intr-o zi de duminica mi-a schimbat intentiile, asa ca acum am ajuns sa lucrez ca receptionera intr-un hotel de 3 *** cu 14 camere foarte dragute si niste patroni excelenti. Sunt foarte multumita de modul in care evolueaza lucrurile. In data de 31 august mi-am luat si salariul, primul dupa multe luni in care imi venea sa ma urc pe pereti pentru ca nu aveam un loc de munca, asa ca sunt foarte multumita. Practic acum am (aproape) tot ce imi doream in ultima vreme: un logodnic extraordinar, un loc de munca bine platit, patroni minunati carora le pasa de angajatii lor, colege de lucru foarte bune (si nu ma refer doar la aspectul fizic).
3. Dat fiind faptul ca mi-am luat salariul mi-am reinnoint intr-o oarecare masura garderoba, si ca orice femeie, ma bucur foarte mult pentru asta, mai ales ca a fost din banii mei.
4. Era sa uit, m-am tuns...si sunt fericita pentru ca nu m-am mai tuns de mult timp, aproape 1 an.

Concluzia: o luna foarte plina :))

Niciun comentariu:

Etichete