miercuri, 28 noiembrie 2007

Numai batut si talharit sa nu fii...

Am avut si noi de infruntat realitatea nu tocmai placuta al oraselor mari noaptea. Am constatat pe pielea mea (Florin) ca este periculos sa iesi afara din casa singur si noaptea. Mda, sa va spun ce am patit: ma intorceam de la Loredana de la lucru, toate bune si frumoase pana sa ajung in cartierul in care stam, cand intru pe alee aud pasi in urma mea, o senzatie neplacuta. Cand ma intorc vad pe unu, un pic mai mare ca mine ca ridica pumnul. Bun asa...daca era singur, era bine...dar mai erau doi in spate...in fine, au reusit sa ma puna jos. Pumni in cap, coaste...etc. Paguba: orgoliu, acte, camera foto digitala si 40 de lei...finut. Politia: ne pare rau dar nu sunteti primul pe seara asta, ati scapat ieftin, o femeie a fost bagata in spital.

The end ... acum sunt bine dar nu mai sper sa mai recuperez ceva. :(

Niciun comentariu:

Etichete